מערכות סולאריות לעסקים

מי אנחנו?

בי פיור סולאר ופועלת תחת קבוצת BPure – הקבוצה המובילה לניהול ואחזקה המאגדת בתוכה חברות בת, שכל אחת מהן מובילה בפתרונות חדשניים בהתאם למגמה הבינלאומית להתייעלות אנרגטית. שיתוף הפעולה והסנכרון בין חברות הקבוצה, תוך חתירה לשירות מיטבי הן בפן האישי והן בטכנולוגי, הופכים את BPure לקבוצה ייחודית עם עוצמה לוגיסטית.

שילוב משאבים טבעיים בסיסיים יחד עם שני עשורים של ידע, חדשנות יצירתית וגישה לטכנולוגיות פורצות דרך, הוא הכוח המניע העומד מאחורי Solar BPure.

החברה שהוקמה תחת קבוצת BPure עוסקת בייזום, התקנה וליווי של פרויקטים סולאריים, מרגע החתימה ולאורך כל תהליך ההסדרה – כולל רישוי, תכנון, מימון, הקמה, ניטור ותחזוקה של המערכת.

Solar BPure אחראית על ניהול ותפעול של פרויקטים סולאריים בחברות וארגונים שונים במשק הישראלי באמצעות חברת אחות ״תעשיות אנרגיה בע״מ״ שהינה הספקית הרשמית של משרד הביטחון וחברת חשמל בכל הנוגע להתייעלות בתחום האנרגיה, ומעניקה ללקוחותיה אימפקט מקצועי, שירותי ורווחי עצום.

הניסיון, הטכנולוגיה והעבודה עם יצרני חומרה של חברות אירופאיות מהמובילות בעולם, תוך שילוב מפרט טכני של רכיבי מערכת שאינו מתפשר – מבטיחים מערכת סולארית בסטנדרטיים הגבוהים ביותר. בטיחות, יציבות, אפקטיביות, ליווי מלא ואחריות, על מנת להניב מקסימום תפוקה. כל אלה באמצעות צוותים מיומנים המבטיחים ביצועים אופטימאליים, לרווחיות גבוהה ביותר.

כל היתרונות תחת השמש

אנחנו מזמינים אתכם להיות מאושרים עד הגג ובזכותו!
התקשרו עכשיו ותאמו פגישת ייעוץ
08-9108855

אנחנו מזמינים אתכם להיות מאושרים עד הגג ובזכותו

מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.​

בואו לפגישת ייעוץ וקבלו תכנית עסקית ללא עלות!

מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.​