תחזוקת מערכת סולארית

התקנתם מערכת סולארית על הגג? מצויין! עשיתם השקעה מעולה שתניב לכם תשואה נהדרת אבל חשוב שתשימו לב: כדי ליהנות מביצועים טובים של המערכת הסולארית שלכם, להימנע מתקלות ולשמור על רווחיות חשוב מאוד שתבצעו תחזוקה נכונה למערכת הסולארית שלכם. בתחילת הדרך  המערכות הסולאריות מתפקדות בצורה מעולה – הן מייצרות מקסימום אנרגיה ומנצלות את אור השמש בצורה הטובה ביותר. אך לאחר זמן מה הביצועים יורדים מסיבות שונות וכבעלים של מערכת סולארית אתם חייבים להכיר את הסיבות לירידה בתפוקה ולהערך להן בהתאם.

חברת Bpure solar מציעה לך הסכם שירות ותחזוקה אשר כולל מעקב שוטף בזמן אמת אחר ביצועי המערכת, איתור כשלים ונקודות תורפה וביצוע תחזוקה שוטפת למניעת תקלות ושמירה על תקינות המערכת הסולארית לאורך תקופת השירות. עם שירות התחזוקה שלנו מובטח לכם מקסימום רווח ומינימום תקלות ובעיקר הבטחון שלכם והידיעה שההשקעה שלכם בגג תשתלם לאורך זמן.

לחברת Bpure solar מערך שירות ותחזוקה המשרת מאות לקוחות על בסיס קבוע וכולל ניטור ביצועים, ניקוי ושטיפת הפאנלים הסולאריים, ייצור אישי של חלפים במידת הצורך, שירות תיקונים מקצועי ואחריות.

לחברת Bpure solar סטנדרטים גבוהים בביצוע תחזוקה של למערכות של אנרגיה סולארית. אנו מעמידים לרשותך מסלול שירות ותחזוקה שמבטיח פעילות יעילה וביצועים מקסימליים.

 

 

 

אנחנו מזמינים אתכם להיות מאושרים עד הגג ובזכותו!
התקשרו עכשיו ותאמו פגישת ייעוץ
08-9108855

אנחנו מזמינים אתכם להיות מאושרים עד הגג ובזכותו

מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.​

בואו לפגישת ייעוץ וקבלו תכנית עסקית ללא עלות!

מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.​