תחזוקת פאנלים סולאריים

למה תחזוקת פאנלים סולאריים חשובה כל כך וכמה תרוויחו ממערכת נקייה? מה קורה כשלא מבצעים תחזוקת פאנלים סולאריים נכונה?

מערכות סולאריות: הטרנד שכבש את ישראל

יש חדש תחת השמש: יותר ויותר ישראלים מנצלים את היתרון של חיים בארץ שטופת שמש ומתקינים מערכות סולאריות לייצור אנרגיה. היתרונות הם ברורים: ההשקעה בהתקנת המערכת חוזרת תוך מספר שנים, בעלי הפאנלים הסולאריים נהנים מהכנסה פאסיבית לתקופה של 25 שנה וגם הנזק הסביבתי קטן. אבל, כמו בכל עסק, כדי להרוויח לאורך זמן, להימנע מבלאי ומתקלות ולמקסם את התשואה – אסור לוותר על תחזוקת פאנלים סולאריים. זה לא סוד שפאנל סולארי מלוכלך ולא מתוחזק נותן תפוקה נמוכה יותר. אך בנוסף לירידה בתפוקה ישנם נזקים נוספים שפוגעים בתקינות המערכת. מה פוגע ביעילות המערכת? למה ואיך חשוב לבצע תחזוקת פאנלים סולאריים? כל התשובות מחכות לכם כאן.

לכלוך קשה, חול ואבק שמקטינים את שטח החשיפה לשמש

פיח, אבק ולכלוך ממלאים את האויר בישראל באיזורים עירוניים ובאיזורים חקלאיים כאחד. החלקיקים הללו אשר נישאים באויר מצטברים על גבי הלוחות הסולאריים ומכסים אותם. בשילוב עם הלחות הקיימת ברוב האיזורים בארץ ועם הטל אשר מכסה את הלוחות בבוקר הלכלוך מתקשה והופך לשכבה עיקשת שמכסה את הפאנלים הסולאריים ומצמצם את שטח החשיפה שלהם. כל נסיון לנקות את הפאנלים באמצעות מים בלבד נידון לכשלון. ממש כמו הלכלוך שנצמד לרכב שלכם, מים לבד לא יספיקו כדי לפרק אותו ונדרשת פעולה מקצועית ושימוש בכלי עבודה מקצועיים וחומרים איכותיים יותר כדי להסיר אותו לגמרי מעל גבי המשטח.

התחממות יתר של המערכת יוצרת בלאי מואץ

פאנל סולארי מכוסה אבל קולט פחות שמש אך זו לא הבעיה היחידה. איזורים מלוכלכים על גבי הפאנל אינם מתפקדים מכיוון שהם לא חשופים לשמש, הדבר גורם לעומס רב על שאר האיזורים בפאנל הסולארי. כאשר חלק מהתאים נמצאים בעומס המערכת מגיעה למצב של התחממות יתר, מה שפוגע ביכולת שלה לעבוד וגם יוצר נזקים בחלקים השונים. תא שעבר בעומס גדול יפסיק לעבוד בסופו של דבר והיעילות של המערכת כולה תיפגע. מה המשמעות של זה? מערכת סולארית שהיעילות שלה נפגעת עלולה לאבד עד 25% מהתפוקה שלה ובמקביל ידרשו תיקונים והחלפת חלקים שעלותם גבוהה גם כן.

תחזוקת פאנלים סולאריים נכונה מונעת תקלות ומגדילה רווחים

אנו בחברת BPURE-SOLAR מספקים ללקוחותינו שירות תחזוקת פאנלים סולאריים שנתי במסגרתו אנחנו מבצעים שטיפת פאנלים סולאריים בין שש לשמונה פעמים בשנה בהתאם למיקום המערכת. שטיפת הפאנלים הסולאריים מתבצעת באמצעות מכונה שהופכת את המים לרכים ונטולי אבנית וכך מונעת הצטברות של אבנית על גבי הפאנל – דבר שפוגע באיכות המערכת ומוריד את תפוקת הייצור של הפאנל הסולארי.

שירות שטיפת פאנלים סולאריים ושרותי התחזוקה שאנו מספקים נועדו לשמור על המערכות הסולאריות בתפוקה מקסימלית לאורך זמן כדי שלקוחותינו ימשיכו ליהנות מייצור יעיל ואפקטיבי של חשמל סולארי. זכרו – מערכת סולארית נקייה ומתוחזקת כראוי תשפר ותגדיל את יכולת הייצור של הפאנלים בהיקף של עד 15% בשנה.

מעוניינים לקבל פרטים על שירות שטיפת פאנלים סולאריים? התקשרו עכשיו 050-4011290

מעוניינים בתחזוקת פאנלים סולאריים? מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!

בואו לפגישת ייעוץ וקבלו תכנית עסקית ללא עלות!

מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.​