תחזוקת פאנלים סולאריים במבוא חורון

שטיפת פאנלים סולאריים

שירות שטיפת פאנלים סולאריים BPURE-SOLAR

יש לכם מערכת סולארית לייצור חשמל? ההשקעה במערכת בולארית לייצור חשמל היא מהלך חכם שיניב לכם תשואה לאורך שנים. אך על מנת ליהנות מהתפוקה המקסימלית של המערכת ולשמור על פעולה תקינה לאורך שנים חשוב לתחזק את הצערכת באופן שוטף ומקצועי.

תחזוקה נכונה מאריכה את חיי המערכת הסולארית ומגדילה את התפוקה. הפאנלים הסולאריים על הגג שלכם חשופים לפגעי מזג האוויר. השמש הישראלית, הגשמים, זיהום האויר – כל אלו פוגעים בפאנלים הסולאריים וביעילות שלהם. לחות, פיח, אבנית, קורוזיה, אבק  ועוד מפגעים מורידים את ביצועי המערכת ולכן תחזוקה שוטפת ושמירה על ניקיון המערכת הסולארית חשובים ביותר בכדי לשמור על תפוקה מקסימלית.

שירות תחזוקה שנתי למערכות סולאריות

אנו בחברת BPURE-SOLAR מספקים ללקוחותינו שירות תחזוקה שנתי מסגרתו אנחנו מבצעים שטיפת פאנלים סולאריים בין שש לשמונה פעמים בשנה בהתאם למיקום המערכת. שטיפת הפאנלים הסולאריים מתבצעת באמצעות מכונה שהופכת את המים לרכים ונטולי אבנית וכך מונעת הצטברות של אבנית על גבי הפאנל – דבר שפוגע באיכות המערכת ומוריד את תפוקת הייצור של הפאנל הסולארי.

מתוך פרוייקט שטיפת פאנלים סולאריים במבוא חורון ע"י BPURE-SOLAR
מתוך פרוייקט שטיפת פאנלים סולאריים במבוא חורון ע"י BPURE-SOLAR

שירות שטיפת פאנלים סולאריים ושרותי התחזוקה שאנו מספקים נועדו לשמור על המערכות הסולאריות בתפוקה מקסימלית לאורך זמן כדי שלקוחותינו ימשיכו ליהנות מייצור יעיל ואפקטיבי של חשמל סולארי. זכרו – מערכת סולארית נקייה ומתוחזקת כראוי תשפר ותגדיל את יכולת הייצור של הפאנלים בהיקף של עד 25% בשנה.

מעוניינים לקבל פרטים על שירות שטיפת פאנלים סולאריים? התקשרו עכשיו 050-4011290

אנחנו מזמינים אתכם להיות מאושרים עד הגג ובזכותו!
התקשרו עכשיו ותאמו פגישת ייעוץ
08-9108855

אנחנו מזמינים אתכם להיות מאושרים עד הגג ובזכותו

מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.​

בואו לפגישת ייעוץ וקבלו תכנית עסקית ללא עלות!

מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.​