מערכות סולאריות לבתים פרטיים

הגג שלך שווה כסף

מערכות סולאריות לבתים פרטיים מאפשרות לבעל הנכס ליהנות מהכנסה קבועה לצד חסכון משמעותי בהוצאות. השמש הישראלית מאפשרת לבעלי גגות לייצר אנרגיה סולארית בקלות וביעילות באמצעות מערכות סולאריות לבתים פרטיים. השמש כבר כאן וגם הגג שלכם. כדי להרוויח ממנו כסף ולהפיק מנו את התועלת המרבית אתם צריכים לעשות דבר אחד – לבחור חברה מקצועית ומנוסה שתלווה אתכם בתהליך ותישאר אתכם גם לאחריו.

מערכת סולארית ביתית – איך זה עובד?

אנחנו נתקין על גג הנכס שלכם מערכת סולארית איכותית שתמיר את אור השמש לחשמל. ההערכת שלנו מנוטרת כל הזמן באמצעים המתקדמים ביותר – זה מאפשר לנו שליטה מקסימלית במערכת, איתור תקלות בזמן אמת ותגובה מהירה – הכל כדי שהמערכת שלכם תעבוד ביעילות לאורך היום ותייצר עבורכם חשמל.

האם כדאי להתקין מערכת סולארית על גג בית פרטי?

ובכן, התשובה היא כן. שטח של 10 מ"ר בלבד יכול לייצר חשמל בסכום של 900 ₪ בשנה! התקנת מערכת סולארית ביתית על הגג שלכם יכולה להניב תשואה של 10% בשנה . את החשמל שתייצרו תוכלו למכור לנכסים הקרובים אליכם או להתקזז מול חברת החשמל ולהוזיל אות עלויות החשמל, בכל מקרה – אתם מרוויחים.

מערכות סולאריות לבתים פרטיים - איך זה עובד?

שכנעתם אותי. איך מתחילים?

גם כאן התשובה קצרה ופשוטה: הכל עלינו. חברת BPURE SOLAR עומדת לשירותכם מרגע ההחלטה על הקמת מערכת סולארית ביתית. אנחנו נבצע עבורכם את כל מה שדרוש בכדי להקים מערכת סולאית ביתית מניבה – רישוי, פתרונות מימון, תכנון והקמה, ניטור ותחזוקה. תהליך העבודה מול החברה שלנו פשוט ונטול בירוקרטיה ואתם נהנים משירות מעולה ומהשקעה בטוחה. לחברתנו נסיון של שנים בהקמה ותחזוקה של מערכות סולאריות לבתים פרטיים, לעסקים ותעשייה ולמפעלים.

אנחנו מזמינים אתכם להיות מאושרים עד הגג ובזכותו!
התקשרו עכשיו ותאמו פגישת ייעוץ
08-9108855

אנחנו מזמינים אתכם להיות מאושרים עד הגג ובזכותו

מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.​

בואו לפגישת ייעוץ וקבלו תכנית עסקית ללא עלות!

מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.​